Kūno stiprinimo treniruotė – tai treniruotė skirta viso kūno raumenims stiprinti, lankstumui lavinti, stabilumui bei mobilumui gerinti. Mankštos metu taip pat lavinamos tokios fizinės ypatybės, kaip jėga, ištvermė ir koordinacija. Mankštos pratimų seka parenkama tokia, kad pamažu būtų įtraukiami raumenys nuo viršutinės kūno dalies link apatinės: pratimai rankoms ir pečių juostai, pratimai liemeniui, pratimai kojų raumenims, bendrojo poveikio pratimai, jėgos pratimai, lavinantys kojų ir rankų raumenis, įvairūs pasistiebimai, raumenų atpalaidavimo ir kvėpavimo pratimai. Užsiėmimo metu sustiprinsite savo kūną, pagerinsite savijautą, padidės ištvermė, pagerės širdies funkcijos ir jausitės energingesni. Treniruotė skirta įvairaus fizinio pasirengimo žmonėms.

Atminkite, kad reguliarus fizinis aktyvumas priverčia racionaliau dirbti širdies ir kraujagyslių sistemą, optimizuoja medžiagų apykaitos veiklą, pagerina savijautą ir kūno laikysena, padeda įveikti stresą bei didina pasitenkinimą gyvenimu.

Valandos

Pirmadienis
18:00 - 18:55
Trečiadienis
18:00 - 18:55

Plačiau

Trenerė
Viktorija
Treniruotė
Kūno stiprinimo treniruotė